Click for more products.
No produts were found.

Uw loyaliteit beloond

Word lid van het Sellerie-Online Team en ontvang het hele jaar door tot 10% korting

-5%
-7%
-10%

Hoe werkt Ruitershop-online

Van jouw bestelling tot de levering bij u thuis (en indien nodig, een omruiling), ontdek de werkwijze van ruitershop-online:

1) Om een bestelling te plaatsen schrijft u zich in op ruitershop-online.be. De login met uw paswoord laten het toe de artikelen te bestellen die u wenst en deze aan uw mandje toe te voegen.

U kiest voor de betalingswijze die u het liefst hebt en sluit uw bestelling af in enkele klikken..

2) U krijgt van ons een bevestiging van de bestelling en van de betaling. U hoeft verder niets meer te doen ! U ontvangt uw bestelling binnen enkele dagen via de post.

3) In ons kantoor ontvangen wij de informatie van uw bestelling en hier begint het voor ons..

4) Thomas, van de verzenddienst print de bon voor de voorbereiding van uw bestelling, de factuur die in uw pakje wordt bijgesloten en de bijbehorende documenten.

5) Catena ontvangt deze documenten en maakt de verzendingspapieren klaar..

6) Frédéric, onze magazijnier ontvangt deze documenten, maakt uw bestelling klaar en kleeft het verzendetiket op de doos.

Uw pakje wordt vervolgens op een palet gezet voor het overeenstemmend land van bestemming.

7) Om 13u komt een transporteur deze paletten afhalen en brengt deze direct naar de post, waar uw pakje dezelfde dag nog verwerkt wordt.

8) U krijgt van ons een bevestiging van het vertrek van uw pakje met het volgnummer. Vanaf de volgende dag kunt u uw pakje volgen met het doorgegeven trackingnummer.
9) Uw pakje wordt bij u geleverd. Wij raden u aan de artikelen direct te controleren. Als uw pakje beschadigd toekomt zeg dit onmiddellijk tegen de postbode en neem een foto. Wij kunnen in dat geval snel reageren. Wij hebben grotendeels geen problemen en alles gaat goed!
10) Indien, ondank alles, er toch een probleem ontstaat met uw artikelen en u wenst te ruilen, neem contact op met ruitershop-online! In uw pakje zit een document met alle retourinformatie, zowel de procedure als het adres.
11) Bij de ontvangst van uw retour in onze warenhuizen maken wij direct de omruiling klaar voor het door u gekozen produkt en verzenden onmiddellijk het pakje zonder bijkomende kosten!
12) Het kan gebeuren dat door onze diensten een fout werd gemaakt in de keuze van de maten of de producten. Wij doen onmiddellijk het nodige om deze fout te verbeteren en ter onzen laste. Dit is zowel geldig voor een retour of een omruiling.
Heeft U nog vragen of enige twijfel bij het maken van uw bestelling, neem dan gerust contact op met ons ! Wij zullen U met plezier helpen: info@sellerie-online.com

Uw voordelen

Settings

Contact

Menu

Choisissez votre boutique

Create a free account to save loved items.

Inloggen